Sliten

Eli liten resume ifrån veckan som gått. I fredags började semestern med en liten biltur till Öland på cirkus 90mil tror jag. Det var varmt! Vi mellanlandade i Loftahammar hos Malins snälla mamma och åt de godaste bullar man kan tänka sig *mums* : ) Dan efter var det dax att sätta sig i bilen igen för den sista etappen fram till Lundegård.

Då vi kommit på att det är husvagn som är grejen så packade vi in oss i en hyrd sådan på campen (trångt, kallt/varmt, gemytligt å ännu mera trångt). Efter partytältsuppsättning och start av grillen började det regna och hagla modell pingisboll, typ. 

Det var party för hela slanten, roligast var nog allt Perikles show mellan stugraderna. Tacka vet jag bål.... *ehm* Ankan var lite vek på nätterna vad gällande partyt... men man är ju inte på topp jämt =P

Mina förväntningar på dansen var inte så stora.... Men jag hade verkigen jättekul. Det var så många jag ville dansa med men det var ju lite svårt att hitta folk. Ett par nya danserfarenheter rikare blev jag i alla fall. 

Ölandsdagarna kan sammanfattas med grillat, Joelbitar, kalla nätter och svettig dans, bål med långa sugrör, Geten, solsken, Rape, mingel och måååånga timmar i bilen. Tack till Malin, J:et, Daniel och Peter.


Väl hemma i Sundsvall på tisdagkväll (den enda vita dagen denna vecka) sken solen och GatuFesten hägrade. GF blev en hård tillställning den oxå.
Onsdag. Grill och förfest hos Malin och David. Daltontältet.
Torsdag: Grill, solbad, vin och vattenskidor i Löövs stuga i Matfors. Förfest vid Sveavägen. Daltontältet
Fredag: Mogen förfest hos Maria, popcorn och hällregn. Tidig kväll.
Lördag: Sovmorgon, Start på 1891 och därefter omogen fest hos Maria =) Dans på gräset. Jag var på G den här kvällen.

Söndag äntligen slut på denna mycket ansträngande vecka. Äntligen dans på hemmaplan igen. Hög och Zlips.

Nu får det vara nog. Bilder kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Ann-So

Välkommen tillbaka! När börjar du jobba? Haha!!
Kram

2007-07-09 @ 21:01:49
Postat av: Malin

Jag vet att min bilder inte var de vackraste men jag kan säga att det fanns typ inga vackra bilder på någon!! Måste ju beror på alkoholen??

2007-07-09 @ 22:58:44
Postat av: Ann-so

Jag jobbar då! välkommen till kaoset!
=)
kram

2007-07-10 @ 17:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0