Erikslund

Hemma igen efter en helg hos Thomas och Ann. Riktigt mysigt sommarställe, vid Ljungan, å järnvägen. Kan säga att jag har kommit att uppskatta boul efter den här helgen : ) I går åkte vi in en sväng till Ånge och där blev det shopa av, hittade en snygg bikini och ett linne, tänk va man kan hitta på små ställen.

Väl hemma åkte vi direkt till Alnö och Davids läkarexamens middag. Mycket god mat. Är lite lustigt att sitta hemma hos en tidigare lärare och käka *haha*

Imorgon börjar jag på Onk mottagningen. Ska bli spännande... Hoppas på att få koncentrera mig på en patient i taget, slippa alla hemplaneringar och allt sånt. Men trist oxå att inte få va på avd. Men vill ju va överallt = )

Kommentarer
Postat av: Malin

Tja! Trevligt med shopping och helgmys:) Vet du att man får ta med en kompis till Stepin som får träna gratis 3 veckor i sommar, e du sugen?

2007-06-18 @ 17:38:13
Postat av: Malin

Vad vill du gå på då? spinning/bodypump/aerobic?? I morgon eller på torsdag kanske?

2007-06-18 @ 19:29:08
Postat av: Malin

Det har bytt namn till livsviktigt, vi kan gå på core, det är stryrketräning för mage och rygg... ska kolla upp vilka pass som finns nu närmast:)

2007-06-18 @ 21:38:01
Postat av: Malin

Det har bytt namn till livsviktigt, vi kan gå på core, det är stryrketräning för mage och rygg... ska kolla upp vilka pass som finns nu närmast:)

2007-06-18 @ 21:38:18
Postat av: Malin

idag hinner jag nog ingen träning, ska åka ut till Kicki och Johans nya sommarstuga. Torsdag då?

2007-06-19 @ 14:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0