Ann-Katrin = Barnslig

Är så irriterad på mig själv så jag spricker snart. Känner mig som en treåring typ. Patetiskt!

Har varit ledig hela dan inte gjort ett skit. Först nu typ fyra fick jag inspiration till att fixa iordning mig för att gå en sväng på stan. Innan turen till Lotta. Mamma sa att Lotta skulle sluta kl fem så jag trodde att jag skulle ha minst en timme på mig och strosa runt. Åsså ringer mamma å säger att han är på väg och ska hämta mig nu.... mitt treåringsjag blev jätte sur och irriterad. Man kan bli brydd för mindre. Hatar verkligen att vara irriterad, det är en av de mest jobbiga kännslor som finns. När hela kroppen kryper och man bara vill gråta och hoppa upp och ner av frustration och aggresivitet..... Är det bara jag som får sånna känslor ibland?!?! *Orolig*
Ska ha mens snart i och för sig. Skyller stenhårt på det : )

Tur att det finns bloggar att använda för att ösa alla patetiska tankar på. *suck*

Är ledig imorgon oxå. Nån som har lust att fika eller göra något annat kreativt imorgon?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kommer inte in på min blogg, därför jag inte kan skriva... :(

2007-03-08 @ 11:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0