Bröllopsklockor ringa.

Inte för mig än så länge men iaf för min vän Anna, sjöng för henne och Magnus idag på deras överaskningsbröllop. Det var en riktigt lyckad seremoni, vacker, kännslofull och allt som hör till, pluss att deras son Wilmer döptes. Jag sjöng "Kärleken förde oss samman" och darrade som f-n i knäna under tiden, det har jag inte varit med om förut, men tacksamt nog gick inte darret upp i stämbanden : ) Får en nytändning i sången när jag gör saker solo. Det är så kul och helt plötsligt har man sjungit klart..

Ikväll blir det fest! Synd att Daniel har sångeri med kören bara, det blir så stressigt! Skulle gärna höra då det är en specialkonsert, men det känns så bökigt att ta bussen... Åsså tänkte jag fixa mysmiddag innan vi går till Malin och David och det hinner vi inte med om jag åker dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0