Dan före dan.

Sov som en klubbad säl idag... Skönt att sova men svårt att komma igång igen. Måste ducha, håret och hyn blir verkligen fuckt up av att jobba natt. Skittrist! Det är VÅR ute, helt underbart fantastiskt förträffligt trevligt : ) Det innebär att den stora väntan snart är över, våren är så underbar. Naturen får liv igen, takdropp och fågelkvitter, VÄRME och SOL. Och som ett brev på posten, sommardanserna : )

Ikväll är det Hockey, vet inte riktigt vart vi ska se den någonstans, verkar vara fullt på BiteLine. Jag är sugen på fest, varit det de senaste dagarna...

Lite danstankar. Jag saknar danstjejerna. De flesta som jag åkte med på dans förr har slutat ledsnat på dans. Kände mig lite småensam på Matforsdansen i pausen. Tack och lov för att Mangan och Toors upptäckte mig där jag satt i ett hörn efter ett tag :) 

Alltså Malin ska du inte börja dansa snart igen?! *ler*

Daniel jobbar, som vanligt. Längtar.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ja jag e ofta sugen på att åka på dans men så fort jag kommer dit e jag less...

2007-03-17 @ 11:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0