Danstankar

Att Hög inte kan bli färdiga med sitt danschema någon gång! Väntar och väntar....

Banan nummero två är på ingång : ) Tiden går rätt så skapligt fort i alla fall här på sjukan. Jag har precis anmält mig till en läkemedelsföreläsning om Sömn och LM, känns som ett relevant ämne lixom...

Men det var ju dans  jag tänke skriva om den här gången. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om bara... förutom att jag jag har det vanliga danslängtandet i kroppen. Är dock lite skeptisk till dans på Bergeforsen, sist jag var där (iof sig hundra år sedan) var det katastrofalt dåligt där, fullt med fulla människor modellen äldre men det kan ju ha ändrat sig =) Vet inte riktigt hur vi ska ta oss dit. För att inte känna oss utanför tänkte vi ta oss en stänkare innan *skrattar*

Måste köpa strumpbyxor!
Vilken tur att jag i ett av mina tidiga blogginlägg gjorde klart för min stora (öhh) bloggläsarskara att jag använder bloggen i personligt syfte i första hand, inte för mina läsare.  Bara en liten förklaring till min nu påbörjade "shopping to do list" som kanske inte intresserar allt för många *haha* Gud vad jag har roligt i natt. *fnittrar för mig själv* Kl är 03.10.. bara fyra timmar kvar till utcheckning.

Imorgon ska jag hämta mina nya jeans på LEEstore. Inpulsköpte ett par brallor i tisdags. För att väga upp den fyndinköpta koftan för 75 pix på B-young affär´n på IN kanske. 

Undrar hur lönen blir som kommer...

Våren kommer med stormsteg, det är så underbart : ) På lördag ska vi ut till mamma och pappa, det blir härligt det med. Allt är underbart bara Daniel är med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0