En lista =)

Första 10

Första bästa kompis: Min s
yster Lotta.
Första bil: Äger ingen bil men för tillfället så står pappas Mazta på parkeringen.
Första kärlek: Han hette Pelle, jag var sex år och han var fem. På kyrkis i Indal.
Första husdjur: Vi hade en riktig kämpe till katt när jag var liten, katten gustav utan hela öron.
Första semester:Vi åkte tåg till Frankrike när jag var sex år. Mamma, Pappa, Lotta, Anders och jag. Vilken pärs det måste ha varit för mina föräldrar!
Första jobb: Sommarjobb på Indals kyrkogård.
Första köpta skiva: Det måste ha varit en LP med Ainbusk singers, "Jag mötte Lassie"
Första riktiga kärlek: Det har jag förträngt!
Första piercing: Öronen räcker, är inte så mycket för smärta.
Första konsert: Rock tåget med Just D bland annat.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken:
Rödvin i lördags.
Senaste bilfärd: För en 40 minuter sedan med Daniel
Senaste filmen: Såg Smala Sussie sist jag jobbade natt. Senaste filmen på bio, Eragon i julas.
Senaste telefonsamtalet: Med Daniel nyss.
Senaste bubbelbadet: Paradisbadet efter dansmaran, i februari.
Senast spelade CD: Har ingen koll, Biggis var diskjocky på Roffefesten : ) Här är det radion som går.
Senaste kyss: En liten stund sedan...
Senaste gången du grät: När jag låg på undersökningsbritsen på kirurgen för någon vecka sedan.  Koloskopi är bara liiiite smärtsamt.
Senaste måltiden: Grillad kyckling, potatissallad, rockola och soltorkade tomater.

Åtta har du nånsin
Har du nånsin dejtat nån av dina bästa kompisar:
Nej.
Blivit arresterad:Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet:Ja det kan man nog kalla det med Daniel : )
Fastnat med blicken i nåns uringning: Det händer väll nu och då *haha*
Fått ditt hjärta krossat:Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nja..
Haft ett one night stand: jo
Busring till nån: Det var länge sedan.

Sex saker du gjort idag:
1. Jobbat
2. Promenerat lite
3. Städat i Daniels lägenhet
4. Handlat mat
5. Pussat på Daniel.
6. Tittat på TV.

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Sängen
2. Dansskorna
3. Mobilen
4. Datorn
5. Diskmaskinen

Fyra personer du kan berätta allt för:
Man pratar ju med olika människor om olika saker. Pratar mycket med mamma, men inte om allt. Allt kan jag prata med Lotta om och med Malin.

Tre val:
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Popcorn!

Två saker att göra innan du dör:
Få barn, dansa tills jag ledsnar

En sak du ångrar:
Det är svårt att ångra något, det leder ingenting till och allt man går igenom gör att man utvecklas. Både bra och dåliga, jobbiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0