Ledig dag

Känner mig som en ny människa! Har massor med energi, och en hel del träningsvärk efter vattenjympan igår. Det var fantastiskt kul igår. På jobbet fortsatte träningen, det var verkligen ett pulsökande arbetspass igårkväll. *Pust* Det blev lite spring med portabel syrgastub tillbaka från akuten, massor med snabba steg på avdelningen, hjärngympa och problemlösning då det var lite bök med min patient som fick cyt och så vidare.

Nu är husvagnsplats bokad oxå, det blev nr 228, bra plats ganska nära stugområdet och nära till ingången till dansbanan.
Malin: Husvagnen kostar 1285kr, campingen 865kr, utkörning 600kr = 687kr/person om vi delar på 4 st, är det ok? Tar man bort utkörning så blir det typ 540kr /person men det är ju skönt att få boendet serverat tycker jag.... Sedan kunde man hyra bord och fyra stolar och grill från husvagnsfirman oxå. : )


18:00
Två hela timmar kvar till Daniel kommer hem... sååå tråkigt att han har så långa dagar : (
Dan har hittills innefattat, lunch med D och sedan totalt misslyckad shopping. Kom hem och har nog sovit en timme nu, känner mig inte riktigt bra, fryser som bara den.
På stan provade jag baddräkter och bikinis och lite annat som skulle passa på lördagens dans, upptäckte att jag måste sätta fart på min lite trevande träningskariärr. Efter alla provhytter så så gick jag missmodigt hem helt utslagen, utan shoppingframgång och en aning nedstämd. Vad gör man då, jo smäller i sig en bulle tyvärr utan uppåtpiggande effekt. *suck* *dubbelsuck* *tripplesuck*

Tråkigit liv för tillfälligt.




Kommentarer
Postat av: Malin

Låter perfekt med öland, vet du vad det kostade att få bord och stolar? Vore nice att kunna sitta ute och äta:) Hoppas inte att husvagnsplatsen ligger mitt i familjeområdet för då kommer vi INTE att bli poppis:) Jag tycker oxå att vi ska ta utkörning på husvagnen, jag vill iaf inte köra med en husvagn:)

2007-03-30 @ 17:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0