Natt igen

Ikväll fick jag trevligt sällskap på bussen, Roffe jobbar oxå inatt. Blev lite prat om Öland och jag börjar verkligen längta nu, dans lördag, söndag och måndagkväll blir perfekt för min del. Skojskoj! Säger bara partyparty... och så lite dans oxå förstås. =)

Snart ska jag kolla på tv.
De flesta av mina patienter sover. 

Jag har tråkigt och läääääängtar hem till Daniel. Så mycket kärlek, vill ha kvar den här känslan jämt.

Jahopp. Måste öva inför sångeriet på lördag.... hur ska det gå. Måste tvätta oxå. och shoppingsugen är jag.
Ute är det vinter igen, öste verkligen ned i går.

02:30
Är så sjukt trött just nu. Vill bara sova...
Trotts att det blev lite att göra för en stund sedan så känns tiden som mycket seg. Lung fick en patient. samtidigt som ett par stycken ville inhalera och som grädde på moset låg en farbror på golvet oxå. Det verkar som att när man är gammal, sjuk och trött så fungerar inte kroppen överhuvudtaget när man hamnar på golvet, trots rörlighet i vanliga fall. Vi fick altså baxsa, lyfta upp honom i sängen *härligt, not* Men det verkade inte vara något brutet iaf.

Så är livet.

Kan komma på många ställen jag skulle vilja vara på istället för här just nu... Godis funkar inte heller för att hålla sig allert. Nice.

*Skål för den nya djungeldoktorn*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0