Dans på Norra med Shake

Såååå kul det var på Altiras terminsavslutning igår! Hade laddat för en kall kväll, då förra årets dito dans utövadas på utomhusdansbanan, men nu blev det inne på (lilla) danslogen istället. Det blev varmt! Dansade de flesta foxarna men satt nästan alla bugglåtar utom två. Blä vad jag kände mig stel och kass i buggen, aldrig att jag skulle våga bjuda upp någon på en snabb låt på en buggavslutning. Problemet är att jag vill vara bäst på en gång, annars så får det va! Eller så blev det igår i alla fall : (  *feg* Men som en klok kvinna sa (Jenny) det blir lättare på öland för då har man druckit innan dansen så då är det bara att köra på och inte bry sig. För det är ju det jag vill haha. Asså inte bry mig och bara göra. Men jag hade tokroligt bara av att sitta bredvid och titta när alla otroligt duktiga buggare, en del är verkligen utöver det vanliga.  Fick ett par riktigt supermysiga foxar och några helt nya dansbekantskaper oxå.

Musiken stod Shake för, jag är fortfarande aldeles lyrisk över deras jobb igår, det måste varit deras bästa spelning hitils! Vi dansare var som galna av dansglädje och det aplåderades till och med mellan låtarna och det var de verkligen värda! Den här gången blev jag extra imponerad av basen, vilken rytm och vilket gung! Det är precis ett år sedan jag dansade till dem första gången och då tyckte jag att de ofta avslutade sina låtar väldigt abrupt, nu ett år senare har jag bara superlativ att säga om Boogarts efterträdare Shake. Det blev många utropstecken här =)  På Öland blir det fest!


Väl hemma så hade min älskling kommit hem och det var minst sagt supermysigt det oxå! *kär*

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Konstigt det där med att man vill vara bäst på en gång, sån är jag också. Ser fram emot att komma och jobba hos er också
;-)
kram

2007-05-30 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0