Nedräkning

Snart, snart, jättesnart är vi i Turkiet, håller på att längta ihjäl mig. Men först är det Caprice som skall avhandlas. Känner mig inte allt för jättesugen men det blir självklart kul imorgon.

Jag har verkligen ingen ork! Vet inte hur många blogginlägg jag påbörjat sista dagarna men jag "ork int" och att publisera en så där tre fyra rader känns lite fjuttigt.

Igår var jag ledig efter min svit av nätter på sjukan... tre på rad är tre för många.  *ehh*
Spenderade dagen i Säter, hade stora planer på att få utlopp för mina gröna fingrar men den där orken var ju bekant inte på plats. Istället drog jag fram en solstol, kudde och filt och somnade till fågelkvitter och vindbrus på baksidan, underbart! Kvällen tillbringades i Tonhallen med Kjell och grabbarna. Liksom ikväll.

Nu ska jag lägga mig!


Kommentarer
Postat av: Igor

Det beror ju på hur man ser på saken...

2007-05-07 @ 16:24:07
URL: http://www.day-spa-weekend.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0