Zlips på Älvstagården

I fredags var det dax för min personliga premiär för -07s sommardanser och det kommer att blivit många när sommaren väl är till ändå! Åh det går inte att beskriva hur mycket jag ser fram emot sommaren och framtiden med min älskade. Vi har så kul. Livet ler mot mig : )

Till ämnet. Var inte direkt taggad till tänderna för dans i fredagskväll. Var slutkörd efter dagens övningar på onken, full fart var det hela dan på jobbet. Så väl hemma sov jag fram till Daniel kom hem från jobbet. Och då vi inte är så där världsbäst på att komma iväg i tid så kom vi inte fram till dansen förrän vid 22 tiden. (dansen började 21) Det var inte så många av mina kändisar där men jag fick en riktigt bra kväll ändå. Hade bylsat på mig ordentligt då det var kallt ute men inne på logen var det helt OK tempratur, se det blev till att strippa redan från början =)
Det kostade 120 pix. Klädsel jeans och

I lördags var vi hos Lotta och Andreas. Grillat, yatzy och kortspel sedan somnade vi alla fyra i soffan vid midnatt =)

Inatt jobbar jag enkelnatt. Rätt så lugnt.

Idag har det varit fint väder, soligt men lite blåsigt. På förmidagen var jag i kyrkan och lysnade Daniels kör, det var konfirmation och riktigt mycket folk i kyrkan. Sedan hade vi en mysig eftermiddag, var upp en sväng på norra berget och åt glass och njöt av tillvaron, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0