Shake på Aveny

Efter tre låånga dansfria veckor var det änterligen dax för ännu en förlösande dans igen. Underbart. Shake är verkligen så otroligt bra, både musikmässigt, sceniskt och personligt. Igår hörde jag dessutom flera nya låtar i deras repa, kul : )  Ser verkligen fram emot att få köpa deras skiva på maran. Tack för pratstunden Larsa : )

 Jag fick skjuts av Mangan då Daniel var på kurs igen. Väl där, fort in med kläderna i garderoben, snabb repa förbi damernas spegel, skynda uppför trappan och ut mot det väntande golvet. Publiken denna kväll var verkligen över förväntan. Flera lokala förmågor fanns på plats men dansgalna människor från Sthlm, Ösund, Hudik, Hsand, Övik, Umeå och Skellefteå(!) hade oxå letat sig till Shakes spelning en vanlig torsdag i sundsvalls krogdansmecka Aveny... otroligt! : )

Buggmässigt fick jag inte till det igår... förstår inte vad det var : ( Men foxen satt som den skulle i alla fall.

Kvällen avslutades med en extradans av Shake som fick en gästsångare hastigt och lustigt. Det är inte ofta banden har möjlighet att spela extralåtar som på en vanlig danskväll men Shakarna tigde sig till en snabbismed lokalen i helljus; )

Väl hemma somnade jag kanske vid tre. Upp kl sju, kände faktiskt inte av någon trötthet på jobbet men väl hemma så blev det tungt!

Om några timmar kommer min älskling hem. *Längtar*

Kommentarer
Postat av: alin

Förstår att kvällen var lyckad, hade så gärna velat vara där:) Ska kanske på Blender i Linköping på söndag, får se om jag orkar efter ullared och ett pass på sjukan:) Kram

2007-11-23 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0