Utgång...

blev det igår. Muffen ordnade party, det var jag Maria Lina och Linas gamla granne Henrik och hans polare Daniel som var där och höjde upp stämningen. Riktigt kul förfest! Vid 23:30 tiden gled vi upp mot Aveny, lyckades få skjuts från bankomaten vid posten av några grabbar, smidigt : ) Det gäller att inte vara blyg, minns inte om någon av tjejerna kände någon av dem i bilen??

På Aveny underhöll Marmelad Orkestern, väldigt bra partyband! Lyckades komma ihåg att ta med min öronproppar för en gångs skull, tack och lov!  Rätt så mycket folk. Efter två passade jag och min D att bugga några låtar. Gick fint även i högklackat.

Väl hemma efter en tur via Statoil på Bergsgatan och en ganska keokig hemfärd, ånöt vi underbart goda varma mackor i hemmets ljuva vrå...

Idag har det varit Fars dag, pratade med min kära far på telefon och hälsade på Daniels pappa på sjukhuset. Han har börjat få dricka lite vatten men fastar fortfarande. Tydligen har han inte fått sina Parkinson mediciner då han fastat och det märktes...

Daniel var värd för Bingogänget idag. Ola, Henke och Kricka var här och vi åt snacks så jag fortfarande mår illa... Riktigt kul =)

Imorgon väntar en ny vecka på mottagningen och buggkurs. Längtar verkligen tycker att det är otroligt roligt med kurserna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0