Mararesume

Asså jag har påbörjat flera blogginlägg om danserna i helgen men inte varit tillräkligt inspirerad till att skriva. Men det kanske löser sig bara jag börjar! I helgen var det då dansmara i Hudik, flera kalasband stod på scenen. Mina favoriter Shake, Blender och Zlips var såklart kanon och de andra banden hade helt klart många bra låtar oxå!

Själva danslokalen i Hudik FH är lite speciell, det är ganska trångt på sina ställen, mycket viklar och vrår. Som stående publik har man inte någon överblick på dansgolvet, svårt att hitta specifika personer man vill dansa med. Därav missade jag flera killar jag gärna dansat med... Personligen hade jag upp och nedgångar under kvällen. Hade stundtals så enormt roligt, buggade en hel del och det var sååå kul!! Vill verkligen bli jättebra på det, känns så skönt att jag kommit över nervositeten i att bugga och blotta mig själv som jag hade i början av sommaren. Hoppas att jag kommer att få lite tips och trix med mig i bagaget på buggkursen =)

Stod ganska mycket i lördag. Det är många som vill nytja samma killar som jag vill dansa med..

Nu ser jag fram emot att dansa på torsdag och lördag : ) Och emot dansmaran i ÖVIK nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0