Sommar -07


En liten sammanfattning av sommarminnen

  

Ja det finns ju mycket mer att minnas men allt finns ju inte på bild, guchelov! : ) Sommaren är över och den kommer inte tillbaka..

Uppifrån och ned:
Biggis och Muffen från Alnöfiket,
Jag och D på Medvind- Guns födelsedag,
Vacker dans från Davids 30årsfest,
Peter "Joel" ser till att det blir grillglöd trotts hagelskurar på Öland,
Peter och Daniel,
Vi på dansveckan Lundegård,
jag och D nedbäddade i hängmattan i Säter,
AK och D vid Smackenstranden, 
Redo med geväret hos Elin och Kristers inflyttningsfest i Indal,
Säter på andra sidan älven,
Redo för en misslyckad vattenskidorseftarenhet-Marmen Gatufesten veckan, 
Njuter i strandkanten,
Daniel och Ina,
Påväg till dans- Malin, jag och Kicki,
Jet och Malin diskuterar köttfärs,
Husvagnsliv på Öland.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet att jag måste uppdatera men juag har ju inget internet än. Jag trivs super på jobbet men det är myyycket. Här har man 13 pat per sköterska, kan säga att min hjärna är inte gjord för det!!! Jag vill verkligen ha dina ölandsbilder, och alla andra bilder också:) Saknar dig baby! Kram,

2007-11-01 @ 15:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0