Sovmorgon

Så underbart att jobba kväll ibland! I och för sig sov jag bara till 8 :) I måndags var det ju kurstart i buggen på Altira. Det var riktigt kul! Det som inte var lika kul var att det var minst 6 tjejer för många, trotts fyra-fem hjälpdanskillar :( Så man fick st nästan var annan gång. Man betalar ju inte 500 spänn för att stå och titta på precis! Så vi får hoppas på att fler killar dyker upp... Ullis och Roger var jättebra.

Imorgon blir det dans igen på Aveny, har verkligen blivit helt dansberoende igen efter Maran. Eller blivit och blivit, beroendet är ganska konstant hela tiden ; )

Min röst har fortfarande inte kommit tillbaka efter Globen. Det går bra att prata men igår på kören så bröts det hela tiden : ( Så det vara bara att hålla tyst. Otroooligt frustrerande och oroande, hoppas innerligen att det går över så jag inte förstört rösten för alltid.... Det är först när det inte funkar som jag förstår hur mycket sången betyder för mig.

Jag fastnade på några bilder i Hudik... :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0