Uppdatering

Söndagkväll igen, har jobbat. Imorgon blir det nattjobb igen.
I fredags blev det dans efter många om och men så beslutade vi oss för att åka till Östersund. Då Danne slutade vid 19 tiden så kom vi inte iväg förren 20:20 (dansen började 20) Jag var jättetrött och sov en hel del på vägen : ) Kom fram ca 22 så det gick rätt så fort. Dansen var sådär, väldigt blandad publik och en hel del äldre och öppen bar. Det var stökigt helt enkelt. Men jag fick flera underbara danser i alla fall. Stod och snacka med Shake en bra stund oxå efter dansen.  Shake var såklart helt kanon som vanligt men de andra banden faller mig oftast inte riktigt i smaken....

Vi påbörjade resan hem, eller rättare sagt så letade vi efter något bra övernattningställe, och det gjorde vi efter vägen vid E14. Varma kläder på, sovsäck, kudde, mössa och täcke så frös i alla fall inte jag. Det var riktigt mysigt, stjärnklart och kolmörkt där i bilen : ) Efter fyra timmars sömn så vaknade vi, inte direkt utsövda men hungriga och Daniel frös. Vi kom inte hem förren kl ett på dan då vi sov några timmar till efter Statiolfrukost... D gick på hochey med Honken och jag blev uppplockad av Lotta och Andreas för en sväng hem till dem i Matfors, mamma och pappa kom oxå till dem på fika. Det var en massa bröllopsplaneringsplaner och annat prat. Tänk att min lillasyster ska bli en Älander... Väl hemma var jag tokslut, jättetrött. Så det blev varken utgång eller dans i lördags, utan god middag och hemmamys istället : )

Klantade till det med ett av mina blockljus, hade inte koll på stearinet så det började tokrinna nedför en hylla. Så en hel kudde blev röd pluss stänk på tapeten (som tur var på den märkgrå fondväggen) golvet, mattan och lite på soffan... så det ägnade jag mig oxå åt på lördagkväll, pilla bort stearin. Kul...

Å idag har jag jobbat. Var en sväng ut till Birsta oxå. Vi ska göra om hemma.

Kommentarer
Postat av: Roffe

Nu måste du bli flitigare med kameran...vill ju inte bara läsa, hade varit kul att se när du låg där i bilen i sovsäcken...det är så typiskt dig ankan!!

2007-10-08 @ 22:32:24
Postat av: Anonym

haha. jo. De ringde från Elgiganten idag så vår kamera är äntligen hel igen... Så hädanefter blir det bilder!

2007-10-09 @ 04:04:04
Postat av: Lina

Hahaha, vad roligt att ni sov i bilen längs vägen. Det var lustigt tycker jag, dessutom två sovpauser på vägen hem från Östersund:) Skulle jag också ha velat se på bild:)

2007-10-10 @ 10:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0