Vargtimmar

Suck. jag är hungrig, trött och fryser. Hyffsat less på arbetsmiljön i natt... Det som inte dödar härdar, lugn och fin verum hälsofil. och andra kloka visdosord behövs sådana nätter som denna. Det finns verkligen många olika människor på jorden. Längtar kopiöst till sängen.

Har iaf laddat med,lådor och resat bort gamla läkemedel från lite hyllor lmrummet. Skulle kanske ta och styra upp patientpärmarna oxå, så jag inte somnar av tristes!

Glömde besätta att jag äntligenn var hos frissan i fredags. Klippte bort en bit och tonade mörkbrunt plus svarta slingor, många svarta slingor : ) Så nu är jag helt klart mörk i skallen. Det är så härligt när håret är blankt och fint (som det är nu). Det blev en dyr affär då jag köpte produkter för närmare en tusing men Redken ska ju vara bra...

Bara några timmar kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Då måste du ta ett kort och lägga in så jag får se nya frissan:) Själv ska jag uppdatera under dagen, när jag orkar:)

2007-10-09 @ 10:49:53
Postat av: Ann-So

Du ser ut som en riktig superpuma! Som vanligt, ;)
kram!

2007-10-10 @ 11:33:36
Postat av: Carro

Va snygg du måste va i håret nu!Låter höstigt å läckert!Hoppas allt är bra. KRam!

2007-10-11 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0