Dans Zlips Sandviken

Vilken rolig dans! Helt klart värd att åka lite längre för = ) jag Malin och Jenny (Bondkvinnan för övrigt) tog bilen och åkte till Viskan och därifrån tog vi SalsaThomas monstertruck *ler* Väl framme var det INTE varmt ute. Och då jag hade på mig den kortaste kjolen i manaminne kände jag mig inte så bekväm...
Zlips var tokbra.... jag hade tidigare nämt i bilen att jag inte rktigt hade fallit för Zlips men de är ju verkligen riktigt bra! Och charmiga =) Ska bli kul att få dansa till dem igen ikväll! Dansade och myste nästan alla danser under kvällen. Härligt! Det var skön stämmning hela kvällen en aning knuffigt bara men det kan man ta.

Nu måste jag nog sova en sväng till. Det har inte blivit många timmar sömn de senaste 3-4 dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0