Maradag och Förkyld!!!!!!!

Hur är det möjligt att ha ett sånt oflyt?!?! Jag mår som ett AP i halsen. Så ont, vaknat en gång i timmen fram till 2-3 inatt. Känns som lite feber så jag sjukskrev mig idag. Här ska sovad, drickas honungsthe och krängas Echinagard så det står ut genom öronen.... För kl 16 SKA det bäras av mot Övik.

Lär inte kunna bugga någonting.... känns jättetrist när jag precis har börjat känna mig säker på det och tycker att det är KUL. Hoppas jag inte är allt för smittsam....

Det blir säkert bra, och blir det värre så kommer ju maran i Hudik om ett par månader bara. Men inget slår Öviksmaran. Bara känslan när man springer uppför trappan, hör den ljuvliga musiken från bandet, glider in på stora dansgolvet, atmosvären, ljudet av hundratals fötter mot dansgolvet, alla glada människor, nya och gamla dansvänner. 

Dans är LIVET !

Men det är lite roligare när man är lite mer fit for fight....


Kommentarer
Postat av: Tessan

Smitta bara inte ner Örjan när du dansar med honom.. så att han kommer hem och smittar Alva....
Ha så skoj ikväll.. vi kanske syns där i vimlet!!

2007-09-07 @ 07:45:23
URL: http://danstanten.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-09 @ 17:40:20
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0