Muffparty

Ja i lördags blev det kalas. Något man inte kan beskylla kära Lina för är snålhet, det är då ett som är säkert. Hon hade gjort paj för ett helt kompani, för att inte nämna kladdkaka och brajost! Det blev en riktigt rolig tillställning! Först så kändes det som att jag inte kände någon på kalaset, men det gick till sig : ) Kul att lära känna nya människor och att få träffa sina okända bloggläsare. Karro, du är så välkommen så att läsa om mitt liv ; )

Tiden gick fort och vid 00:30 drog vi ned till Oscar. Daniel hade vissa besvär med att bestämma sig, men till slut så gick han på Aveny. Jag var kvar rekordlänge på krogen hämtade ut jackan kvart i tre. Mannen med stort D mötte upp på torget för en slingrande promenad hem till lyan.

Med en obeskrivlig skallebank jobbade jag söndagkväll....

Imorgon är jag ledig, såå skönt! Daniel är på kurs i stockholm, inte lika kul.

På torsdag och fredag är det planeringsdag, ser verkligen fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag hade väntat mig lite bilder från patyt:) Det måste du bli bera på när jag flyttar, annars kommer jag att sakna ihjäl mig:) Vad ska ni planera??

2007-09-17 @ 17:41:17
Postat av: Ann-So

Tjohoo planeringsdag!!
Ring mig i morgon, jag och C kommer och hämtar upp dig torsdag morgon! kram!

2007-09-18 @ 18:37:16
Postat av: Carro

Haha!Tack!Det känns bättre nu när du vet att jag är här och snokar omkring ;) Hoppas allt är bra!Kramkram

2007-09-23 @ 13:45:38
URL: http://www.carros80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0