Shop chohej

Jisses va trött jag är. Jobbigare att jobba med förkylning i kroppen än att dansa sig igenom ett arbetpass. Det är 5,5 timmar för länge kvar tills dagpersonalen kommer och löser av mig.... *suckar högt och tydligt* Men det är bara att bita i det sura äpplet. Har i alla fall fyllt på hälften av alla medicinlådor än så länge.

Har fått en påminnelse om att ta mina kontrollprover oxå.... det är ju själva den att jag inte får arslet ur när jag kan ta dem på jobbet. Har i alla fall remissen med mig, är ju som svårstucken av mig oxå.

Nu ska jag ta och titta till en patient och sedan ska jag fika!

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Du har så rätt! Nåt kul ska ske! Vi kan väl börja med att fika?
Kramar

2007-09-12 @ 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0