TV höst

Jag som i princip aldrig tittar på tv har fastnat i ett gäng serier helt plötsligt.
19:30 på 3an Sjukhuset, skoj med lite branchskvaller
20:00 på 4an Idol, mycket underhållande tv. Väntar ständigt på Kirstis Hallelujamoments och i väntan på det får man skratta sig halvt till döds till akompanjemang av alla mindre talangfulla individer.
21:00 Tisdagar kanal 4, Dr House. Min husgud, han är bara så grym!
21:00 Onsdagar och Torsdagar. Heros. Spännande och välgjort.
Å i bland glider man ju in på något CSI på måndagarna kl 21:00....

Jag har inte tid med allt det där, plus all surfingtid som grädde på moset. Bloggs, Dansmaffian, Facebook, Taipei och ABC.

Vintertid innebär oxå betydligt mindre danstid... måste börja träna!!! På måndag är jag nog frisk nog att gå på vattengympa. Superskoj : ) Ni som inte har provat på det.... gör det!

Imorgon blir det körfest/mys i Timrå. Det blir kul! På lördag blir det Muffparty, 25 år gammal kvinna. Det känns som väldigt lång tid sedan jag var 25, fast det bara är tre år sedan. Jag var inte så lycklig när jag var 25 så det kanske är därför det känns så fjärran. För nu är jag såå lycklig : )

Nopp nu ska jag försöka slita mig från datorn. Inte bra att sitta och hänga här för mycket.

Malin: Hoppas att du får en härlig helg = ) Fattar inte att det bara är två veckor kvar tills du flyttar...

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Du och jag på måndag baby!!

2007-09-15 @ 12:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0