Capricehelg och förkyld

Äntligen är Caprice 08 gjord. Det var riktigt kul men jobbigt och känne mig riktigt less ett antal gånger. Främst för att jag upplever att Confetti inte får den plats vi förtjänar. Det är itne kul att springa in och ut på scenen hela tiden även om det kanske är effektfullt för publiken. När vi väl är på scenen så står 40 brudar ihoptryckta som sillar i en burk framför en hel skock med karlar med sin speciella chargong. 

Tripel & Touch
var helt makalösa! Vilken stämning de skapar bara genom att komma in i rummet. Obeskrivbart :)  Tonhallen riktigt kokade i slutet av koncerterna! Kan ju oxå tillägga att jag och Anna i kören är numera T&T frälsta, då vi blev uppdragna och fick hjälpa till med några nummer ;) Jag fick till och med en puss rakt på läpparna för besväret. Tur man inte är blyg..

Väl när det var klart var det bara till att spurta hem, svida om och ta taxi ut till Bredsand och 30års kalas. Kändes lite tungt då det var dans i matfors men det gick över. Vid 24 tiden hade de flesta åkt hem eller dragit in till stan. Jag, Danne, Ola och Peter tog det mycket kloka beslutet att åka direkt på Max från förfesten *haha* Därefter blev det taxi hem till The Big Streat.

Som grädda på moset vaknade jag upp imorse med halsont och är helt slut i hela kroppen. Har sovit mestadels av dagen. Trist.. :(

Kommentarer
Postat av: annsopannso

Uppdatera!
Puss

2008-05-03 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0