Kraftigt abstinent!

Senaste danskvällen var förra lördagen och det är måndag nu.. Förstår inte hur jag ska klara av att hålla mig i skinnet ända till nästa dans. Vill dansa nu!!!! Det är iof buggkurs ikväll men det är verkligen inte samma sak. Ingen fox och jag behöver FOX just nu... Först om en och en halv vecka är det dax igen.. Suck!!!! Jobbigt länge dit :(

Längtar till Öland, troligtvis kommer de allra flesta av mina favoriter att vara där. Dans, party, glada vänner och sommar.. I en hel vecka.

Jag har funderat lite på det här med favoriter, jag har ju många jag gillar att dansa med, men det är åtmindstånde  två-tre som jag tänker på som är något utöver det vanliga. Där det är som att krypa in i killens famn och bara flyta bort i ett ljuvligt danstransliknade tillstånd... 

Nu har jag verkligen jobbat upp ett kraftigt danssug. Lyssnar på dansmusik, mest bugg och det bara rycker i kroppen. Men snabba foxar är bra det oxå, jättebra. Tur ändå att det  är bugg ikväll. Det fanns några riktigt bra killar som hittat dit, det var ju kursstart förra veckan.

Nu ska jag börja planera min resa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ah, känner med dig! Jag ska på dans nästa fredag och ser fram emot det som en tokig. Kan inte va nyttigt att inte få foxa på åtta veckor!! Och Öland...*lycklig suck*...bara 82 dagar kvar nu...

2008-04-07 @ 20:06:52
URL: http://livsdans.blogspot.com
Postat av: LEJon

Det är ju förbaskat beklagligt att inte få dansa med dig på lördag när jag nu äntligen kommer iväg till Sundsvall, men jag önskar dig en riktigt härlig resa och ser fram emot många goa danser i sommar istället!

2008-04-09 @ 14:46:37
URL: http://www.lejondans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0