Party i kväll

Va kul med lite partaya för en gångs skull. Å att träffa Lollo igen, det var ju ett tag sedan sist. Nyss hemkommen med en påse från Dannes jobb så då är man ju redo. Bortsett från att ja ginte vet vad jag ska ha på mig men det är ett ständigt problem.

Igår var jag med mor i Birsta, och då hade jag verkligen spenderarbyxorna på mig *ler* Har inte handlat så mycket på år och dar. Fast det ena paret skor, de helvita inhandlades tidigare i veckan. Så nu har jag skor att ha på mig i portugal.  Jobbar hårt för att gå in jeansen oxå, börjar kännas riktigt skapligt.

Nu ska jag fortsätta att städa innan Mr D kommer hem.

image216

Kommentarer
Postat av: Biggis

Det ser verkligen jättefint ut alltihop! Du kommer vara snyggast i Portugal!:)

2008-04-06 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0