Blender Baggböle!

Åh vilken helt fantastiskt trevlig kväll jag fick i Umeå! Massa goa danser, vissa mer sagolika än andra... och en ny grabb som jag spanat på en del fick jag nöjet att dansa med. Bara älskar att få dansa med nya duktiga killar! :) Buggade en hel del och det är så kul!! Blenders musik gör att benen bara går av sig själv! De i Blender var såklart jättebra! Energin flödade över alla kanter på scenen! Underbart! Verkligen värt att åka några mil extra, en sisådär 27mil enkel.

Men det var många mer eller mindre oprövade kort som jag hemskt gärna hade velat dansa med som jag inte han med... Men det kommer fler Umeåturer :)


 Får se om man fastnade på filmkameran. Nu ska jag ta och sova!


Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

sovgott då!

2008-08-21 @ 03:52:19
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, så kul. Blender är verkligen grymma. De levererar alltid liksom. Massor av positiv energi från den scenen inte minst från Maria.=)



Ser också fram emot nästa dans i Umeå, när det nu kan tänkas bli. Hittade några där som jag GÄRNA tar en foxrepris med. :P

2008-08-21 @ 11:33:53
URL: http://www.livsdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0