HÖG på SHAKE!

Olalala! Waht a night :) Som någon sa "kvaliteten är HÖG i kväll"  =) Det kom folk från när och fjällan igå och det var massor med bra folk både på kill och tjejsidan, riktigt mara stämning faktiskt förutom att kväll tog ju slut innan den ens hade börjat ungefär. De bästa danserna förutom med min älskling var de underbara foxarna med Stefan och snabbfoxen med Melker. 
Sedan var det danserna med Fredrik. Jag hade verkligen inte tänkt bjuda upp honom då jag gjorde det förra veckan och inte vill verka efterhängsen men ibland gör kroppen annat än vad huvudet tänker :) Den killen är bara för bra att vara sann. Trotts att det var en snabb låt så kändes det som att vi svävade och smekte fram över golvet. Låt nummer två ville han bugga (nervöst tänkte jag) men inte då! Måste vara den bästa buggaren i hela landet, han anpassade sig till mig, spexade men på ett sätt som gjorde att jag kände mig delaktig och inbjuden i dansen. GUUUUD va roligt det var, i alla fall för mig ; ) Fick roliga extranummer med en ölandsstjärna från Ösund oxå, riktigt kul.

Då det var så mycket folk var det svårt att hinna med alla jag ville hinna dansa med, jag lyckades inte med det heller. Synd att jag inte hann med Micke :( Men det kommer ju en mara om nästan bara en månad och då lär det ju gå vägen!

Shake vad ska jag säga, förutom att de var övergrymma så var de även hur snygga som hällst. Fast det brukar de vara annars oxå. Jag har slut på superlativ för att beskriva hur mycket jag tycker om Shake både deras musik och deras personligheter. Jag fick nästan slita Daniel bort från scenen där han och Larse satt och skvallrade efter kvällens slut.

Denna vecka blir det ingen dans. Jobbar natt onsdag, torsdag och fredag. Har bara sex nattpass kvar på avdelningen innan jag går över till mottagningen och måndag-fredag veckor ända till januari. Det blir skönt, fast OBn kommer att saknas ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

herregud vilka danskvällar du verkar ha:) Själv har jag inte dansat sen Öland, förutom med thomas i min lägeneht:) Jag tror inte att det har kommit in några stålar men jag kan ha fel:) Vi håller på att planera inflyttningsfest, tror att det blir i början av oktober, typ den 4/10.. är du kanske ledig då? Tror att Muffen ville komma, bara hon var ledig.... J:et och skippar iaf maran men vi ska nog åka maran i feb.:) Kram!

2008-08-11 @ 18:52:16
Postat av: Frida

Åhhh, det låter så kul ju! Både brorsan och jag var sugna på att åka upp men tog våra förnuft till fånga till slut. Men jag blev direkt sugen på att dansa med både Stefan och Fredrik. Vilka de nu är??!! :-p

2008-08-11 @ 19:40:04
URL: http://www.livsdans.se
Postat av: Anna

Vilken Stefan, vilken Fredrik och vilken Micke?? Berätta! =) Måste ju få veta vilka jag bör dansa med...

2008-08-11 @ 21:50:42
Postat av: Ankan

Haha, vissa saker ska man hålla för sig själv;) Men då jag är en generös tjej så var det Sagebro, Freddefish och Micke på dansmaffian jag tänkte på.



Frida: det var inte förnuftigt av er att inte åka men det kommer ju en sommar nästa år oxå ;)

2008-08-11 @ 22:20:04
URL: http://dansanka.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, jahaja dom ja, redan testkörda alla tre. Hehe. :P (Hur skulle vi göra det här utan DM-namnen??? Så mycket lättare allt har blivit... :) )

2008-08-12 @ 15:10:25
URL: http://www.livsdans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0