Morgontimmar på Onken

Eller natt är väll kanske mer lämpligt att kalla det. Det är mörkt ute. augusti och snart kommer vintern oxå. Hoppas att det kommer någon till värmebölja över medelpad, det skulle vara så trevligt.  Om fyra timmar kommer min papps och hämtar mig, tänkte vara där fram till Hällesjödansen på onsdag. Väldigt skönt : ) Sov över i Säter i helgen efter Elin och Kristers lyckade kräftskiva. Skrattar fortfarande när jag tänker på enkronor ; ) Glömde tyvärr kameran  hemma så det blir inga bilder.

Förra veckan slog jag nog personligt dansrekord (om man räknar bort Öland). Första veckan efter semestern och detta firade jag med fem danser varav fyra på rad! Smått galet kan man tycka...  I fredags var vi i Jättendal på Blender, riktigt skoj. Date på Hög var helt ok det oxå men de höll inte samma klass som i torsdags på Ånäsparken.

Veckans dansplaner är än så länge endast Hällesjö på onsdag och Hög på söndag Shake båda gångerna. Det känns som att det var jättelänge sedan jag fick dansa till dem så det ser jag fram emot!!!

Kommentarer
Postat av: Lina Bergman

Kul att din syrra gift sig:) Min bror gifter sig på lördag!

Jag tror attt jag aldrig tidigare i mitt liv känt nån som tänker på dans, lever för dans, lyssnar på dansmusik, funderar på dansdetaljerna osv så mkt som du, Ankan. Jag är helt fascinerad över att man kan vara en sån fanatiker:) Jag tycker också att det är kul och har i långa perioder (kanske helst under tävlingsåren) varit väldigt inne på det där, men jag har aldrig känns sån enorm entusiasm som du. Skojigt att läsa om ett sånt brinnande intresse:)

2008-08-06 @ 16:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0