Ösund!

Oh my. Ännu en lyckad kväll. Vi kom lite sent och i början så var det inte så många jag såg som var kändisar. Mycket äldre och väldigt mycket sittande publik (damer) och stående (herrar). Såg inte så många dansess i början av kvällen men tur nog så hade jag ju härliga grabbar i bilen Marcus, Berkö och Wiklund åsså Anna. Englunds var där och de är ju inte fy skam och så upptäkte jag tillslut  fina MilJon efter pausen... Gud va snyggt han dansar, särskilt bugg! Tillslut fick jag dansa för det mesta men jag bjöd inte upp någon ny och ingen ny verkade sugen på att bjuda upp mig heller...

Ibland fundera jag på om jag för utomstående verkar dryg på dans. Har fått en kommentar att jag inte ser glad ut när jag dansar fox och att det därför är svårt att våga bjuda upp mig...  Vad vet jag. Fox är den största lyckan i mitt liv och jag tcker att det är det bästa som finns. Men det är lite svårt att le medans man njuter i fulla drag =)

Zlips, vad ska jag säga... underbara! Melissa körde en halvprivat show för Jonas E då han fyllde 30 år igår, det var härligt att se ; ) Det var även mysigt att stanna kvar en stund och prata och KRAMAS, vilka härliga människor de är!

Istället för att försöka sova igen min, efter denna vecka, enorma sömnskuld så har jag tvättat idag. Hur mycket som hällst. Men nu är jag trött trött trött trött... Får se vad jag orkar med, om partylusten anfaller så kanske jag följer med Daniel ut.

Lyckades jättebra på en liten shoppingrunda i fredags oxå. Rea på Fanny! Jag skulle kunna börja kalla mig fyndexpert snart. :) Nu har jag bra danskläder för ett tag igen samt en jättesnygg långärmad randig tunika/klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0