Uppdateringsdax?

Kändes som att det var länge sedan jag skrev något med det var bara tre dagar sedan. Är helt dagvill trolilgtvis beroende på sömnbristen!  En brist som delvis beror på att jag jobbat mycket natt och kanske främst på att jag är ute och slarvar på nätterna ;) I onsdags umeå, igår kovland och ikväll Östersund. Underbart med mycket och BRA dans men liiiite tungt när jag jobbar kanske. Men i kärlek, krig och dans är allt tillåtet... eller hur nu ordspråket gick *haha*

Jagade skjuts upp till Baggböle som en tok från och med måndag, ringde nog alla kontakter jag kunde komma på. Då danslusten var Omöjlig att häva så blev vi bara två i bilen, jag och Yohanna. Dyrt men kul, är man skadad när man lägger 350 på bensinpengar bara för att få dansa...? Förmodligen. Dansen var jättebra, fick många urroliga bugg. Kan inte beskriva hur kul det var. Jag börjar känna mig duktig på riktigt faktiskt : )
Den bästa foxen var.... ja bäst helt enkelt. Musikanpassning är bara förnamnet. Att en fox kan kännas sååå... Åsså flytta på en onsdag?? suck. Men Umeå åker jag mer än gärna till även om den största stjärnan flyttar, det finns massvis med jättebra killar kvar ändå : )

Ånäsparken igår var jättebra så klart! Zlips, jag säger bara kärlek! Så bra dans. Inte lika överhett i lokalen heller som det brukar vara. Kände i och för sig av benen när vi hade dansat ett tag. Hade inte kraft eller energi som vanligt.

Nu måste jag sova för att orka dansa om några timmar igen!

Malin är festen vecka 41, 11/10. Hoppas det! Då måste jag ordna med det, kanske ta någon semesterdag. Är det någon dans där nere då? =)

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Måste bara tacka för peppningen i torsdags! :)

2008-08-31 @ 10:54:08
URL: http://ninniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0