Utgång

Trotts en viss trötthet så hängde jag med Daniel ut igår. Vi åkte upp till nicklas nya lgh på Haga och där var hela travgänget nästan. Har varit Open Trott i helgen (tror jag det heter) så pojkarna hade grundat i två dagar. Rätt så trevligt, mysigt med lite vin och senare på kvällen så blev det värsta danskusren i vardagsrummet. De är några stycken som är riktigt intresserade. Hoppas att de kommer sig iväg på någon kurs under hösten!!!

Nere på stan gick vi på Avenypremiären, Ständ ut Black stod på scen. Hej och hå vilken utstrålning och blick den mörkhåriga killen har, man kan stå och bara se på honom en hel kväll. Närvarande och busiga ögon gör verkligen mycket för hur man uppfattar en person.

Men hur kul är det att gå ut på krogen??? Gå varv på varv för att se om man hittar någon man känner, en så meningslös syssla... Och ska jag dansa disco är jag extremt musikkräsen, shlagers ger mig ingen energi alls och det är typ bara sådant som de spelar uppe på Aveny.

Idag skiner solen. Två dagar kvar till nästa dans : )  Två veckor kvar till övik!!!

Shoppingfynd, allt på rea förutom shortsen. HM, Fanny och Gina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0