Väntans tider

Det här mer rubrik är knepigt ibland i alla fall när huvudet känns som ett guldfisksakvarium.... Inspirationen földar.

Idag har jag haft en helt underbar dag på jobbet! Det kändes i allaf all så fram till typ 15 tiden. Det är så underbart att jobba med människor och jag har världens bästa jobb på många sätt. Stämmningen på mottagningen har varit på topp emellan mig och mina patienter (de andra i personalen såg jag knappt på hela dan då det var hög omsättning av patienter och som var hemma och sjuk )och de var många idag, åtta stycken och det är många... Jobbet flöt på och humorn flödade så det blev många skratt. Sedan fick jag lovord framförda av Catha från en patient och dennes anhörig och det gör humöret och självkänslan  ännu bättre. Men fram på eftermiddagen tog energin slut. Å nu är jag trött igen, hur trött som hällst, känner mig lite förkyld, det kliar i halsen och gör ont i ryggen.... men med sömn så orkar jag nog dansa ett tag ikväll i alla fall.

Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: SweetyP

Vännen!! Hoppas helgen varit bra ... här i Skåneland är det tomt på snömen gott om julmys :o)



Ha det gött !!

2008-12-21 @ 21:28:34
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0