Blender Aveny!

Jäklar i min låda va Blender var bra igår! Jag tycker i och för sig alltid att de är bra men igår var de fantastiskt bra : ) Blir så imponerad när våra kära musiker orkar hålla lågan uppe och ge allt på scenen på en krogdans. Det är ju ofta lite sissådär med responsen från publiken, fylla och alla pauser gör lätt stämningen lite avslagen. Om man själv inte fyllt på inför västen vill säga ; ) Så ett stort tack till Blender! Å en massa kärlek då det var Alla hjärtans dag igår.

Jag var ledig igår och när Daniel kom hem hade han rosor med sig till mig. Han är verkligen helt fantastisk, får nästan tårar i ögonen bara jag tänker på honom. Jag är verkligen KÄR...

För att återgå till Dansen så var det ganska mycket dansfolk där, dansade de allra flesta låtarna. Känndes bra att bugga oxå. Har haft en svacka med buggen nu, prestationskrav som gör att det låser sig antagligen. Kul är det hur som hällst. Åkte dit med Lina B och hem med Mangan som vanligt. Saknade verkligen Daniel hur mycket som hällst. Han orkade inte åka efter innebandyn :(

Om några timmar är det jobb igen, jobbhelg. Å nästa fredag hägrar Shake i Umeå, vill verkligen åka dit.

Kan ju tillägga att Shakes skiva snurrar konstant här hemma! Kanonskiva! I lööv it!

Kommentarer
Postat av: Danstanten Tessan

Ska du på Ersboda nästa helg? Vad kul!!! Då syns vi nog där. Kommer D också?

2008-02-15 @ 19:42:15
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0