Underbara helger

Det har varit mycket nu ett tag så jag har inte orkat att uppdatera.

Förra helgen var det storslam på dansfronten det var DansMara i Övik : ) : ) : )  Dansen var underbar, på maror siktar jag ju främst in mig på dansare som kommer långväga ifrån och sådana jag spanat på en tid men inte "vågat" bjuda upp tidigare. När man dansar med någon ny dansare som man sett är skicklig och som har "min stil" så vill man ju gärna att det ska klaffa, vara rätt låt och så vidare. Det blev en underbar helg... och konstigt nog blir man aldrig dansmätt! Så här ser jag ut efter ca 8 timmars dans...
                                                                                    

Denna vecka har varit fullbokad,  jobb och diverse kvällsaktiviteter:
Måndag buggkurs. Tisdag kören. Onsdag kvällsmys och mat hos Annso med Carola och Paulina. Och så blev det då äntligen Torsdag och  firande av Malin återkomsten =)
Malin, Lina, Jonas och Kicki var hemma hos oss innan Dates spelning på Aveny. Det var kanske ingen höjdarkväll på Aveny men jag hade kul och dansade en hel del.
                                                                                 
På fredag åkte Muffen, Roffe och jag ut till Biggis i Indal för lite RG get together sammankomst. Därefter storhandling inför kvällens RG middag som var en rellativt städad tillställning. En bild säger ju mer än tusen ord har jag hört så här kommer lite bilder!
     

image166



                                                            


fortsättnig följer...

Kommentarer
Postat av: Biggis

Kul med bilder!!:) Å tack för trevligt besök i fredags... Kram!

2008-02-11 @ 15:58:43
Postat av: Malin

Fanns det verkligen inga finare bilder???:) Det var iaf en underbar helg, hoppas att vi ses anrt igen:) puss å kram!

2008-02-12 @ 12:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0