Förkyld i Säter

Jahopp. Då sitter man här och hostar lungorna ur sig. Mysigt värre... Jobbat två helgpass på sjukan men igår lyckades jag ringa in en vikarie åt mig idag. Skönt att vara hemma!! Det har snöat minst en decimeter och pappa är ute skottar med traktorn. Mamma steker stek. Och jag växelvis sover, läser eller surfar. Stod ute på bron och andades lite friskluft förut. Skulle vilja bo på landet.... om landet låg väldigt nära stan, med bussförbindelser och sånt. Får se om jag hitter något sådant ställe någon gång.

Daniel är kvar i stan, var på revy med sin kör igår och sedan ut med grabbarna antar jag. Miss him redan. Nu är vår transport till Maffiafesten klar. Skönt och det ska bli jätteroligt tror jag :)

Imorgon börjar fortsättningskursen på buggen, vi har inte anmält oss än... Kanske ska göra det. Inte för att jag lär kunna dansa nått imorgon men jag kan ju sitta och titta i alla fall.

Jag har påbörjat ganska många blogginlägg sista tiden men inte haft inspiration att orka avsluta dem. Jag har ett intressant ämne på G. Läste på Livsdansbloggen om ämnet "danskär" och det är man ju lite erfarenhet av....


Kommentarer
Postat av: Elin,

Låter inte kul att vara sjuk! Särskilt inte i ett så fint väder som det varit idag! Å jag tror det gick bra även utan promenad, slet ut mig totalt genom att skotta å dammsuga.. Man är inte van att kroppen säger ifrån!:) Men men, hoppas du kryar på dig fort! Kram!

2008-01-13 @ 19:26:13
Postat av: Frida

Hej! Kul att du läser min blogg. Uppenbarligen kikar jag här också ;) Hoppas du blir frisk snart. Kram

2008-01-16 @ 20:28:20
URL: http://www.livsdans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0