Loka VildÄpple

Det smakar mest som avslagen riktigt utspädd cider. Nja säger jag.

Klockan är snart fem på morgonen och jag är trött som ett djur. Iförgår påbörjade jag ett inlägg men tydligen skrev jag för långsamt så det jag skrivit bara försvann. Sånt gillar jag inte, att bli bestulen på orden. Så nu får jag ta och "spara som utkast" var annan minut så det inte händer igen.

Det har varit en  j ä t t e l u g n  natt Två antibiotiker och ett fåtal rigningar. Så jag har städat och grejat en massa. Försökt diffa lite på schemat.

Önskar att Landstinget kunde ha lite spel på datorn men det är blickat. Skulle ge mycket för att få spela lite Spindelharpa just nu. Hittade en variant på nätet här om natten men dels så gick det på tid (efter tio minuter så avslutades spelet och tidspress är ju inget som funkar på natten) och så var det jätteliten och suddig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0