Nattperiod

Den här veckan jobbar jag natt. Känns lite sisså där. Svårt att komma in i nattlunken. Å så är jag alltid lite nervös innan då jag är ensam ansvarig för mina tio patienter. Hoppas innerligen att det är en bra lungsyrra som jag jobbar med.

Idag ska jag fika med Muffen :) Ska bli jättekul! Minns inte när jag var och fikade senast faktiskt... ja förutom med körstyrelsen då.
Å ikväll är det första buggkurs tillfället. Längtar dit. Mindre härligt att komma till jobbet dyngsvettig..

På onsdag är det info för handledare på eftermiddagen. Jag och Eva ska ha en student tillsammans. Jag har ju varit sugen länge men jag vet inte hur det ska gå. Det är en termin fyra och det känns bra. Då är det ju mer punktgrejer som ska nötas in. Helhetssynen skall ju finnas i termin 6 först. Både jag och Eva har varit färdiga i två år och man måste ju börja någon gång med studenter. Det blir nog kul... Jag får och prata med Malin i kören om lite tips, hon hade ju mig som sin första student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0