NEJ...!

Här kommer den strålande, underbara, helt fantastiska nyheten att Shake ska göra en spelning i Sundsvall med det enormt saknade bandet BOOGART i april. Det låter ju helt fantastiskt om jag inte var i Portugal då med kören... FAN oxå!

Nu var den här dan förstörd. Jag saknar Boogart så himla mycket. Det var vid deras spelning på Ånäsparken sommaren -06 som jag och Daniel kysste varandra för första gången. Vilka minnen jag har till Boogart. De har varit mitt favoritband sedan jag började dansa 1996.

VIlken spelning det kommer att bli. Underbara Shake och fantastiska Boogart måste ju vara en sagolik kombo.

Jag är inte alls bitter om någon skulle tro det. Och jag ljuger aldrig heller...

Hur som hällst. Igår var första körövningen för terminen. Det var riktigt kul. Vi får långa övningar den här terminen, jätteskoj. Och jag ser fram emot Portugal väldigt mycket.

Jobbar kväll idag. Skönt att få sova ut ibland.

Nu ska jag lysna på Boogart.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter ju super med Date på torsdagen, om jag måste jobba kommer jag med tåget kl. 23. 30, då blir det taxi till Aveny:) Ang. Öland så har jag inte hörs något om stugan än men det blir av iaf, jag har semester då iaf:) Du, vemdalen i april, ville du och daniel följa med? I så fall ska jag höra med Lina och jonas om ni kan bo i deras stuga.... Miss u baby!

2008-01-09 @ 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0