Sovmorgon

Idag sov jag ända till tio somnade kanske halvett i natt. Otroligt underbart skönt att få sova ut. Har ju sovit pissdåligt sedan jag klev av natten i lördagsmorse.  Igår hade jag min första dag som handledare. Det gick väll så där. Jag glömde min stackars elev när det var Rond, både sitt och gåronden! Otroligt! Nog för att jag är disträ men ändå. Men hon verkade inte bli ledsen över det i alla fall... men jag skäms som en hund. Jisses. Idag ska jag försöka att vara mer pedagogisk. Men det är inte lätt när det är hundra saker att göra redan utan en student.

Höll på att få ett totalt stresssammanbrott vid halvtre på jobbet. När stressen bygger upp långsamt brukar det vara ok men när det kommer pang så är det jätteobehagligt! Blev helt skakis i hela kroppen av adrenalinpåslag och jag kände av blodtrycket i bröstet, tog lång tid innan det gick över. Kände det till och med på kören efter jobbet.. inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0