Lotta och Andreas bröllop!

Den 26/7 gifte sig min lillasyster sig med sin Andreas, det var såå fint och jag grät från och till under hela kvällen. : )

Vigselförättare var Pernilla Berg som jag under en kort period för några år sedan jobbade ihop med. Det var fint och de svarade JA båda två. Jag och Daniel sjöng Ulf Lundells vackra sång Kärleken förde oss samman. Det var helt otroligt känslofyllt. Jag råkade titta på Lottisen lite för många gånger och de sista stroferna kunde jag knappt uttala pågrund av tillbakahållna glädjetårar. Lotta snyftade så maskaran åkte all världens väg!





På väg ner mot dansbanan där vigseln ska äga rum.



En mycket stolt storasyster..



Brudparet fick tillbaka teckningarna som de fick göra under svensexa och möhippekvällen. Tacken var att de skulle måla av sin blivande ur minnen. Andreas bild av Lotta är verkligen detaljrik... eller hur var det nu :)

    

Lotta                    Andreas                         Jag och Andreas                  Lotta och Daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0