Tillbaka till verkligeheten.

Jag gruvar mig alltid inför att skriva inlägg  som kräver mycket innehåll.

Idag är det onsdag, fem dagar sedan vi kom hem ifrån Öland. Årets dansvecka var magisk, händelserik och otroligt härjig. Det gick lite över styr ibland är jag rädd...

Resan började natten mellan fredag-lördag och vi kom fram på lördag förmiddag, jag och Daniel var först. Väldigt skönt att få packa in utan trängsel. På kvällskvisten stormade Malin och Jiet in med buller och bong! Underbart. Och därefter kom skåningarna. Thomas och Markus.

Festerna har inte varit av denna värld, både dagar och nätter har det varit full gång. Dansen var sagolik! VIll bara ha mer... Buggade inte så väldigt trotts att det var Öland. De flesta ville foxxa med mig :) Har fått så många danskomplimanger under Ölandsdagarna så det kommer att räcka ett år frammåt skulle jag tro ; ) Fast beröm kan man ju inte får för mycket av.

Att det finns så många bra danskillar och att vissa av dem inte bara är bra utan även helt gudomliga i sitt sätt att dansa, föra, känna och läsa av musiken. Musikanpassningen är bland det viktigaste! Och kemin naturligtvis...  

Sammanfattning av veckan i bilder.
                     

Kommentarer
Postat av: Biggis

Åh herregud. ;)

2008-07-10 @ 00:25:38
Postat av: Malin

herregud vilka groteska bilder.... Men vilken underbar vecka vi hade, längtar redan till nästa år:)

2008-07-14 @ 12:19:24
URL: http://mlainisaksson.blogg.se/
Postat av: maggan

Jo ser ut att ni hade kul på öland.. snyft jag var hemma och jobba.. Ser att Shake var där och festade ;)

2008-07-14 @ 13:15:27
URL: http://magganstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0