Jobbhelg å dansresume´

Jahopp, jobbat hela helgen. Nu är det "bara" två arbetsdagar till innan jag är ledig en dag innan nästa pass. Kul vecka, not. Avslutet på veckan blir dock kalasbra. Bokade danskvällar är  torsdag(Shake Ånäs), lördag(Zlips Hanssons) och söndag Hög. Date spelar i Jättendal på fredag oxå så om det vill sig riktigt väl kanske det blir fyra dagars dans.

Det verkar som att värmeperioden är över för den här svängen, regnat idag.

I fredags åkte jag och Kakan till Jättendal, Blender spelade. Jag hade JÄTTEROLIGT! Var helt rusig och bara hoppade runt flera gånger =) Satt nog bara 3-4 danser på hela kvällen, blev mycket uppbjuden vissa stunder var det bara att gå från famn till famn och det känns ju alltid bra för självförtroendet.  Dansade med några nya under kvällen och fick en ny solklar foxfavorit! Jätteroligt.


Fick höra en glad överaskning av ett par fina vänner oxå =) Så jätteglad för deras skull.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad nyfiken jag blir:) Undra om jag redan vet....:) Kul att det är så mycket dans för dig:) Själv var det ett tag sedan som jag var på dans, laddar för öland:)

2008-06-09 @ 11:26:01
Postat av: Malin

Vad bra at ni tar med partytältet. J:et och jag har skrivit en lista och det mesta tar vi med från oss så slipper ni att dra på saker. Har ni bestämt hur många dagar ni ska vara där? Thomas ska nog åka redan på tisdag men J:et och jag stannar nog till torsdag om vädret är bra:) Nu är det ju snart:) Måste också börja shoppa! Och träna....

2008-06-09 @ 22:52:33
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Lina B

Hej!



Du är allt en liten dansbesatt toka du:)! En annan orkar inte med fyra danskvällar samma vecka nu för tiden, blir less också, för den delen. Vi får vara glada om vi kommer iväg på dans en gång i månaden nu för tiden!



Om du inte har fler glada nyheter samma kväll, så kanske jag är delaktig i den ovan nämnda:)? Kul är det!! Det är officiellt också, så det är bara att babbla på om du vill:)



Kram kram

2008-06-15 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0