Perkarna på Ånäs

Åkte till vackra Ånäsparken med Catharina och det var verkligen jättekul att samåka. Få prata av sig om diverse prylar, lite dans, lite jobb, lite annat. :) När vi kom dit några minuter i åtta var det minst sagt glest i lokalen. Jätteglest. Men det rättade till sig med råge. Kom en hel massa folk och jag hade superkul. Satt tre låtar på hela kvällen, vilket flyt.

Perkarna var över förväntan. Jag tyckte att de var jättebra, annan musik är de "gamla vanliga" flera roliga och underhållande låtar men i och för sig en hel del låtar som inte föll mig i smaken heller. 
Nu är jag väldigt sugen på öland och på Pex and the boys spelning mellan stugorna.

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu är det verkligen dax, här öser regnet ner men bara vi passerar bron så vet du vad sim väntar:) Strålande sol:)

2008-06-27 @ 15:43:23
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0