RG sammankomst

Jag och Muffen jobbar hårt på traditionerna! Å då en av oss har både ny bil och körkort  så tog vi en impulsiv tur till Alnö med sajtesiiing runt ön med ett stopp på Hamnstugan för lite födointag i form av sik, räkor, lax och ströming på ett bröd =) Det blev en riktigt trevlig tillställning 8-)  Det blev mycket barnprat, något som känns mycket avlägset för oss båda. Dock borde jag väll kanske känna mig manad att börja producera snart ,då jag börjar närma mig de 30, men icke! Hoppas bara att jag blir sugen någon gång. Men det får gärna dröjja några år till!

För tillfället försöker jag sitta in mina nya toksnygga BjörnBorg skor. Orkar inte gå in dem och att bara sitta med dem på känns tillräkligt ansträngande. *inte alls lat* Även ett par till pjuks att traska in, kommer en bild på dem oxå..






 

Kommentarer
Postat av: annsopannso

Rackarns snygga skor! ;) kramar

2008-06-17 @ 23:26:07
Postat av: Malin

Åh de blommig skorna var för söta, tror jag provade ett par lika men i svarta... Man kan nästan ana de nyepilerade benen:) Kram!

2008-06-19 @ 08:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0