Ankan går i ide.

Gud jag skulle vilja sova i tre dagar framåt hällst. Min utflyckt till Umeå har straffat sig hela helgen. Idag var det kulmen tror jag. Har nog inte varit så trött på jobbet någon gång faktiskt. APtrött, hela dan. Värsta jag vet är att inte ha koll på jobbet och idag kändes det som att hela ronden bara snurrade runt i huvudet. Nära att börja böla på em raporten faktiskt. Somnade som en sten hemma för att orka med buggkursen som vi nyss kommit hem ifrån.  Det var kul men svettigt som F-N!

Igår var vi i Matfors hos syrran. De ska åka till Tailand nästa år och vi oxå! =) Har inte bokat än, ska nog ta och göra det nu så vi får samma hotell!

Ledig imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Guuud vad kul med Thailand:) Dit skulle verkligen jag också vilja åka. Trött på jobbet är inte kul, missar man något på ronden kan det ju bli förödande konsekvenser....och det vill man ju helst undvika:) I helgen blir det kärlek för min del, jag e så lycklig:) Ha det så bra, kramar!

2008-03-12 @ 12:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0