Blender i Hudik

Olala vilken underbart ljuvlig dans det blev igår!! Tvekade bara några få ögonblick på om jag skulle åka eller inte. Blev ju förkyld tidigare i veckan. MEN jag var bara tvungen att få DANSA! Tänkte försöka ta det lugnt sitta och vila och inte bugga så mycket men bara därför var jag ovanligt populär igår. Minns inte att jag satt en ända dans = ) I like.

Fick äntligen dansa med en efterlängtad favorit igen som flyttat ner till Hudik. Myyys. Kvällens två bästa foxar blev med honom och den roligaste buggen blev de sista snabba efter sista dansen. Lars från Umeå är bara såå kul att bugga med = ) Sedan var det jhu förståss flera helt fantastiskt roliga danser däremellan.

Nu ska jag försöka ta och gå ut och lufta mig lite!


Till min kära Malin
 Ha den äran på bemärkelsedagen Roffe!!!
Hurra hurra hurra!
Kramar och Pussar från mig

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack min kära vän:)

2008-03-26 @ 13:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0