Danstripp Östersund

Igår var det dax för en hejdundrande skojig åktur till staden i väst. I en liten minibuss åkte jag med Karin, Camilla, Krister, Janne, Wiklund, Anna och Patrik. Trevligt. I Ösund var det Blender, Zlips och Jannez som spelade upp till dans och det var då inte bara vi som hade letat oss dit. Knuffigare danskväll får man leta efter. Det är verkligen så tråkigt när folk inte kan samsas om ytorna, vissa bara kör på och verkar inte bry sig över huvud taget på hur många knuffar som uppkommer på vägen. *irritation* Blender var kanon! Gillar dem verkligen! DE andra var oxå bra, jannez var inte lika studsiga som de brukar tycker jag och det är ju possetivt. Å Zlips underbara rytmiska och "sega" bugg är bara så oootroligt bra. Lovely =)

Kvällen blev helt ok, hade en ordentlig svacka på några timmar i mitten. Men det ordnade upp sig de sista timmarna. Fick några riktigt bra danser. Roligast var de sista snabba med Leif, efter ett tag kände jag mig riktigt hög. Läcker känsla, riktigt kul och skönt =) Dansade med Mats igen oxå, tror att det var år sedan sist, och det var mysigt såklart. Å icke att förglömma Lejon, ääääntligen fick vi dansa igen, ypperligare fox får man leta efter länge : )

FÖrkylningen är inte till det bättre idag. Ska snart iväg till jobbet, inte så kul. Måste få med mig prylar inför kvällens dans i Matfors. Hoppas på att det inte kommer så mycket folk så man kan dansa ut i den där lilla lokalen...

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0