Muff-fika

Idag var jag och Lina på Wanyes efter jobbet. Var hungrig som en varg och kastade i mig min toast, nytt ätrekord tror jag. Kära Muffen tyckte att jag skrev för mycket om dans på bloggen... Men det är iof inte så konstigt det jag gör är ju att jobba, sova, sitta vid datorn, Dansa och sjunga i kör om veckorna. Förutom dansen är jag inte så våldsamt social... men man kan ju bli bättre =)

I helgen blir det dans för hela slanten igen, Altira på fredag och Maffiafest på lördag i Skultuna. Tokroligt ska det bli har jag tänkt. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än bara.. Det tål att tänkas på.

Imorgon blir det mottagningsarbete igen, snart dax för sängen.

Kommentarer
Postat av: sara

ska du på dansgalan i vemdalen i april??

2008-03-13 @ 12:39:35
Postat av: Ankan

Hej Sara!

Nej, tyvärr. :(:( Har konserter med kören hela helgen :(
Vill jättegärna och har till och med en stuga jag får bo i.. men man kan ju inte vara med över allt. kram

2008-03-13 @ 17:44:18
Postat av: sara

ok, jag ska dit, brukar vara där varje vår...

2008-03-13 @ 18:57:47
Postat av: Malin

Hej! Muff-fika börjar bli en trist rubrik nu... Vill se en uppdataering från dansfesten:) Nyfiken:) Kram!

2008-03-18 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0